Με τη διάσημη παρουσιάστρια να είναι πρώτο θέμα συζήτησης στα social media, το Survivor του ΣΚΑΪ κρατήθηκε στην κορυφή με το εντυπωσιακό 39,4% στο σύνολο των τηλεθεατών και το μυθικό για μέσο όρο 47,1% στο νεανικό κοινό.
Ο ανταγωνισμός, ωστόσο, θα χαρακτηριζόταν εύκολος αφού το «Νότα Μία» με τη Σμαράγδα Καρύδη φαίνεται να μην έχει αποκτήσει φανατικό κοινό, κατακτώντας για ακόμα μία φορά το 13% του γενικού κοινού, ενώ κοντά βρέθηκε το μάλλον αδικημένο «Money Drop» με τη Βίκυ Σταυροπούλου που σημείωσε 12,1%.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr