Στο πλατό του "Πρωίαν σε είδον" της ΕΡΤ1 βρέθηκε η Ελένη Στασινοπούλου, το πρωί της Τρίτης.
Η εκδότρια της Madame Figaro μίλησε στον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά για την εξέλιξη των προτύπων ομορφιάς, με βάση την ηλικία, στα media αλλά και τη βιομηχανία της ομορφιάς.
"To MadameFigaro του χρόνου θα κλείσει 30 χρόνια στην Ελλάδα! Έρχεται η επέτειος..." σχολίασε αρχικά η Ελένη Στασινοπούλου, συμπληρώνοντας πως τα "γυναικεία" περιοδικά στις μέρες έχουν ξεφύγει από το στερεότυπο των περασμένων δεκαετιών: "Σίγουρα έχουν ποικίλη ύλη, το περιοδικό μας έχει μια ευρεία γκάμα θεμάτων. Συνεντεύξεις ηθοποιών, γιατί να μη διαβάσει ένας άνδρας; Κοινωνικές τάσεις αναλύει επίσης... Στα media πια το "20 χρόνια πριν" μοιάζει αιώνας. Καταλαβαίνετε τις διαφορές μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια - και στην κοινωνία και στα media και στα social media... ".
Για το κεφάλαιο της ηλικίας και της αποδοχής της γυναικείας εικόνας μετά από κάποια ηλικία, η ίδια εξήγησε: "Η αλήθεια είναι ότι αν μιλούσαμε 20 μέρες πριν, δεν θα σας έλεγα τα ίδια πράγματα. Επειδή έσκασε μπροστά μου μια μέρα αυτή η διαφήμιση με τη Μάγκι Σμιθ και συνειδητοποίησα ότι γίνονται όντως βήματα, είμαστε όντως σε μια διαδρομή. Έχω υπάρξει δύσπιστη με όλο αυτό το μάρκετινγκ, το θεωρώ λίγο επιφανειακό. Λέμε συνέχεια για τη συμπερίληψη και δεν εννοούμε τίποτα... Και βλέπω μια μέρα αυτή τη διαφήμιση με τη Μάγκι Σμιθ, 88 χρονών με ρυτίδα παντού, και απέπνεε μια γλυκύτητα και μια τέτοια ομορφιά... Οι περισσότεροι από όσους ακολουθώ μοιράστηκαν την ίδια φωτογραφία, έβλεπα να την αναπαράγουν ξανά και ξανά... Ήταν τόσο ενδεικτικό εκείνη την ώρα, πως κάτι γίνεται όντως! Ήταν ένα βήμα παραπάνω στη διαδρομή, μου φάνηκε αισιόδοξο και ελπιδοφόρο. [...] Μπορεί να μην έχουμε φτάσει σε ένα πολύ καλό σημείο να αποδεχόμαστε την ηλικία και τα σημάδια του χρόνου, τα γκρίζα μαλλιά κλπ, αλλά σίγουρα κάνουμε βήματα σε μια διαδρομή που όλο προχωράει".
Πώς αποδέχεται όμως μια γυναίκα τον εαυτό της, ακριβώς όπως είναι με το πέρασμα του χρόνου; "Είναι ένα θέμα προσωπικό. Είναι μια ισορροπία προσωπική, μια πάλη που πρέπει να κατακτήσεις εσύ η ίδια. Αλλά ότι συμβαίνει όλο αυτό γύρω μας, με πρότυπα Μόδας και Ομορφιάς, είναι πολύ καλό. Είδαμε την Έλεν Μίρεν που είναι και αντισυμβατική, και βλέπουμε συνέχεια τέτοιες γυναίκες να προβάλλονται" απάντησε η ίδια.
Υπάρχουν Ελληνίδες celebrity με αντίστοιχη φιλοσοφία αποδοχής και εμφάνισης; Η Ελένη Στασινοπούλου τόνισε: "Υπάρχουν γυναίκες που το υποστηρίζουν αυτό στην Ελλάδα. Πάντα η χώρα μας είναι λίγο πιο πίσω από ένα παγκόσμιο γίγνεσθαι αλλά υπάρχουν γυναίκες. Η Κάτια Δανδουλάκη, λόγου χάρη. Σε προϊόντα ομορφιάς μού έρχονται στο μυαλό γυναίκες μεγαλύτερες που προβάλλονται. Επειδή αυτά τα προϊόντα μπορεί να απευθύνονται και σε συγκεκριμένες ηλικίες, οπότε μπορεί να θες μια τέτοια γυναίκα να παρουσιάσει και να προωθήσει το προϊόν".
Τέλος, η ίδια πρόσθεσε: "Όλο αυτό που κάνει το μάρκετινγκ, η Μόδα, η Ομορφιά και η showbiz βοηθάει στο να απενοχοποιήσει τις γυναίκες που βρίσκονται πάνω από κάποια ηλικία και να τις διευκολύνει να βρουν την ισορροπία, να αποδεχθούν τον εαυτό τους και να δείξουν το πρόσωπό τους. Όλο αυτό γίνεται λιθαράκι, λιθαράκι..." συμπληρώνοντας: "Είδατε τι σούσουρο ξεσήκωσε η Μόνικα Μπελούτσι στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Σκεφτόμουν ότι παλιά οι σταρ του Χόλιγουντ είχαν έναν προσωπικό Καιάδα, ξεπερνούσαν μια ηλικία και κρύβονταν. Η Γκρέτα Γκάρμπο έπρεπε να απομονωθεί και να μην τη δει μάτι ανθρώπου, η Τζόαν Κρόφορντ δεν ήθελε να τη δουν χωρίς ένα ζωγραφισμένο πρόσωπο σαν μάσκα. Τώρα βγαίνουν μπροστά και επισκιάζουν μικρότερες γυναίκες. Έχουν την πείρα, αποπνέουν τη γοητεία που έρχεται μόνο με τα χρόνια... Όλο αυτό κάτι δείχνει!".
Περισσότερα στο MadameFigaro.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr